مجله گردشگری درباره ما
91008481 021
مسیر جادویی آسمان

کدوم منطقه استانبول هتل بگیریم؟

رفتیم استانبول کدوم منطقه هتل بگیریم بهتره؟

استانبول شهریست پر جنب و جوش که سالانه میلیون ها گردشگر را به خود جذب می کند. با تاریخ غنی، معماری خیره کننده و غذاهای لذیذ، جای تعجب نیست که بسیاری از گردشگران این استانبول را برای مسافرت انتخاب می کنند. هنگام برنامه ریزی سفر به استانبول، یکی از مهم ترین تصمیماتی که باید بگیرید این است که کجا اقامت کنید. استانبول محله های بسیار خوبی برای اقامت با هر بودجه ای دارد، بنابراین ما در مسیر جادویی آسمان به شما کمک میکنیم تا بهترین انتخاب را برای سفر خود داشته باشید، فهرستی از ۱۰ منطقه برتر استانبول برای رزرو هتل به عنوان توریست را آماده کرده ایم. با ما همراه باشید:

اگر به مناطق تاریخی و قدیمی استانبول علاقه دارید این مقاله برای شماست:

محله سلطان احمد که معروف به قلب تاریخ و فرهنگ استانبول، یکی از قدیمی ترین و بهترین مناطق این شهر می باشد. در این منطقه می توانید هتل ارزانی را رزرو کنید. از جاذبه های این منطقه می توان به مسجد آبی (مسجد سلطان احمد)، کلیسای ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، آب های زیرزمینی باسیلیکا، صنایع دستی یونانی، رومانی و عثمانی، رستوران Pandeli با غذاهای خوشمره رومانی و عثمانی، بازید از قدیمی ترین میخانه استانبول و... اشاره نمود. در این منطقه می توانید لذیذترین غذاهای ترکی را امتحان کنید.

زنده ترین خیابان های استانبول برای شبگردی کجاست؟

اگر شما بازدید از اماکن تاریخی برای تان جالب نیست و سفر به استانبول وقتی برایتان جذاب است که در مراکز شلوغ آن اقامت داشته باشید، به شما توصیه می کنیم که یا منطقه تکسیم و یا منطقه شیشلی را برای اقامت انتخاب کنید. در این صورت می توانید هم از شب های سرزنده این دو منطقه و خیابان های شلوغ و پرهیاهوی آنها لذت ببرید و هم در عین حال از یک سری از موزه هایی که تم هنر مدرن دارند، دیدن کنید. اگر چنین اقامتی برای شما جذاب تر به نظر می رسد، بهتر است که محله های کاراکوی، گالاتا، تونل، تکسیم یا محله جهانگیر در منطقه بی اوغلو را برای اقامت انتخاب کنید و یا یکی از هتل های مرکز بشیکتاش یا محله اورتاکوی در منطقه بشیکتاش را برای خودتان رزرو کنید و از سفر به استانبول نهایت لذت را ببرید.

توی کدوم منطقه هتل بگیریم که ماه عسل رویایی داشته باشیم؟

اگر زوج عاشقی هستید و برای ماه عسل استانبول را انتخاب کردید همراه ما باشید تا یک سفر رویایی را برای شما رقم بزنیم نظر ما این است که برای ماه عسل رویایی هتلی با چشم انداز تنگه بسفر انتخاب کنید و از سفر خود لذت ببرید.اما اگر هتل نزدیک تنگه اقامت نداشتید اصلا نگران نباشید باز هم می توانید ماه عسل خوب و به یادماندنی را در تور استانبول تجربه کنید. چراکه جذابیت اصلی این شهر به اماکن تفریحی و حال و هوای خیابان های آن است و مسلما وقتی که از هتل تان خارج می شوید، تجربه های بسیار متنوعی در انتظارتان هستند. حالا اگر برایتان سوال پیش آمده که کدام مناطق استانبول برای اقامت شما به عنوان یک زوج جوان بهتر هستند، باید به شما بگوییم که محله های اورتاکوی، تکسیم، کاراکوی، سلطان احمد و همین طور جزایر پرنس می توانند تجربه های جالب و فراموش نشدنی را در اختیارتان بگذارند و این بستگی به این دارد که شما به عنوان یک زوج جوان به چه تفریحاتی علاقه بیشتری داشته باشید.

برای رفتن به نمایشگاه استانبول کجا بمونیم؟

مرکز نمایشگاهی CNR اکسپو شهر استانبول اصلی‌ترین مجموعه نمایشگاهی شهر استانبول و همچنین بزرگ‌ترین مرکز نمایشگاهی در این شهر با امکانات کامل می‌باشد که دارای چندین سالن نمایشگاهی بسیار بزرگ و حرفه‌ای برای پذیرایی از انواع نمایشگاه‌ها داخلمنطقه باکرکوی استانبول است. CNREXPO شهر استانبول که مانند شهری نمایشگاهی می‌باشد دارای امکانات رفاهی ساخته شده خوبی نیز در اطراف خود مانند هتل‌های مجلل و رستوران‌های زیبا برای خدمت‌رسانی به مشتریان خود می‌باشد پس برای رفتن به نمایشگاه بهتر است در منطقه باکرکوی اقامت داشته باشید و جهت رزرو تور های نمایشگاهی با مسیر جادویی آسمان در ارتباط باشید.

توصیه مهم برای رزرو هتل و سفر به استانبول

به دلیل گران بودن قیمت بنزین در استانبول، هزینه کرایه های تاکسی در این شهر بسیار گران است. همچنین استانبول به طور معمول شهری با حجم ترافیک بالاست. با توجه به این ما پیشنهاد میکنیم که حتما هتل را در قسمت مرکزی شهر رزرو کنید تا به وسایل نقلیه عمومی دسترسی داشته باشید.

میدان تکسیم، منطقه سلطان احمد، شیشلی، فاتح، گالاتا، کاراکوی، بشیکتاش از محله هایی هستند که به لحاظ مرکزی بودن برای رزرو هتل مناسب هستند. بیشتر جاذبه های گردشگری استانبول، مراکز خرید و رستوران های رنگارنگ در نزدیکی این محله ها قرار گرفته اند. همچنین این مناطق به دلیل توریستی بودن شب های پرشور و زنده ای دارند؛ که میتوانند در آنها خاطره سازی کنید

از نظرات مسافران و پیشنهاد آژانس های مسافرتی استفاده کنید.

یکی از نکات مهمی که شما در رزو هتل های استانبول باید مدنظر بگیرید این است که حتما از تجربه و دیدگاه مسافران قبلی کمک بگیرید. برای این کار میتوانید به برخی سایت های معتبر امتیازدهی به هتل ها، مانند Booking و Tripadviser سر بزنید. در این سایت ها براساس میزان رضایت مسافران از هتل های استانبول، به آنها از 1 تا 10 امتیاز داده اند. همچنین در این سایت ها مسافران به لحاظ تمیزی، نحوه برخورد کارکنان، میزان دسترسی به مرکز شهر و فاکتورهای دیگر به صورت جداگانه به هتل ها امتیاز داده اند. این موضوع به این جهت حائز اهمیت است که شما میتوانید امتیاز آن فاکتوری که برای شما در رزرو هتل اهمیت دارد را به صورت اختصاصی بررسی کنید. همچنین بهتر است از دفاتر هواپیمایی معتبر هتل های استانبول را رزرو کنید. این اقدام به شما کمک میکند تا از تجربه کارکنان آن دفاتر هواپیمایی استفاده کنید. ما درمسیر جادویی آسمان نیروهایی در اختیار داریم که به سبب داشتن تجربه کافی میتوانند در زمینه رزرو هتل دلخواهتان به شما راهنمایی های لازم را بکنند.

نکته بسیار مهمی که در رزو هتل های استانبول وجود دارد این است، که امکانات هتل های این شهر از حد استاندارد پایین تر هستند. مثلا هتل های 4 ستاره استانبول در مقایسه با سایر شهرهای توریستی جهان امکانات رفاهی کمتری دارند. حالا با آگاهی از این ویژگی شما میدانید که اگر به دنبال رزرو اقامتگاهی با امکانات عالی هستید باید هتل های 5 یا 4 ستاره تاپ با خدمات ترانسفر فرودگاهی رزرو کنید.

در نهایت اینکه آژانس مسیر جادویی آسمان می تواند به شما کمک کند تا با توجه به سبکی که هر کدام از شما مسافران عزیز در سفر دارید، به شما در انجام یک جمع بندی و تصمیم گیری کمک کنیم و به شما یک هتل مناسب در یک منطقه خوب در تور ارزان استانبول را برای اقامت پیشنهاد دهیم. پس با ما تماس بگیرید.

برای مشاوره تخصصی و اطلاعات بیشتر
همین حالا تماس بگیر !
تماس
91008481 - 021
مسیر جادویی آسمان مسیر جادویی آسمان ابر وب
مسیر جادویی آسمان شماره پشتیبانی : 91008481 021 نشانی : تهران ، بلوار فردوس شرق ، خیابان مالکی ، پلاک 16
مسیر جادویی آسمان مسیر جادویی آسمان
کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت مسیر جادویی آسمان می‌باشد. طراحی و تولید : اَبروِب ابر وب