مجله گردشگری درباره ما
91008481 021
مسیر جادویی آسمان

خیابان استقلال استانبول

خیابان استقلال کجاست؟

میشه گفت که خیابان استقلال جزو شلوغ ترین و پر مخاطب ترین خیابان استانبول میباشد به دلیل اینکه تقریبا هر ساعتی از شبانه روز پا به این خیابان بگذارید انبوهی از جمعیت را مشاهده میکنید.خیابان استقلال یکی از خیابان های اطراف میدان تکسیم میباشدکه تعداد زیادی رستوران-کافه-بار-فروشگاه-تمامی برند های معروف از جمله زارا-مانگو-نایک-ادیداس و ....-مراکز دیدنی-کلیسا های قدیمی-غذا های خیابانی را دارد و باعث شده همه افراد و توریست ها به این منطقه علاقه زیادی داشته باشند و ترجیح بدن اطراف این منطقه اقامت داشته باشن.

در ادامه با مسیر جادویی آسمان همراه باشید تا با خیابان استقلال آشنا شوید:

روزها توی خیابان استقلال چیکار کنیم؟

اگر به مکان های تاریخی علاقه دارید مسیر جادویی آسمان یک لیست کامل از مراکز دیدنی و تاریخی خیابان استقلال استانبول را برای شما مسافرین عزیز آماده کرده:

موزه مادام توسو خیابان استقلال

موزه مادام توسو یکی از مدرن ترین موزه های استانبول میباشد که با مجموعه کاملی از تندیس های افراد مشهور دنیا از جمله:انیشتن-لیونل مسی-استیو جابز-براد پیت-آتاتورک-داوینچی و .....مکانی برای بازدید و عکاسی با این تندیس هاست.

خیابان فرانسوی های خیابان استقلال:

این خیابان با دیوار های صورتی و بنفش در اطراف برج گالاتا انتهای خیابان استقلال استانبول قرار دارد گالری ها-شیرینی فروشی ها-قهوه فروشی های فرانسوی و شراب فروشی های معروف فرانسه در این خیابان قرار دارد.با قدم زدن در این خیابان میتوانید طعم واقعی شیرینی ها و قهوه های فرانسوی را بچشید و یا در بارهای خیابانی بنشینید شراب و شکلات های فرانسوی میل کنید.

کلیسای حاجیا تریدا(آیا تریدا) خیابان استقلال استانبول

کلیسا آیا تریدا ابتدای خیابان استقلال واقع شده-این کلیسا در سال 1880 میلادی به عنوان بزرگترین کلیسای ارتدکس یونانی استانبول ساخته شده آیا تریدا به دلیل داشتن نقاشی های چشمگیر و برج های ناقوس جزو زیباترین کلیسا های دنیا میباشد.

کلیسای سنت آنتوان خیابان استقلال

کلیسای زیبای سنت آنتوان خیابان استقلال استانبول در قرن بیستم میلادی توسط جامعه ایتالیایی ساکن در ترکیه ساخته شده این کلیسا با نمای قرمز و سفیدش و معماری بی نظیر ایتالیایی اش معروف است.

موزه پرا خیابان استقلال استانبول

موزه پرا خیابان استقلال یکی از زیبا ترین بنا های تاریخی استانبول میباشد که در ساختمان تاریخی هتل بریستول قدیم ساخته شده در این موزه میتوانید نقاشی های گرانبها و معروف 3 قرن پیش را ببینید.این موزه دارای نمایشگاه نقاشی دائمی و نمایشگاه‌های موقت است که نمایشگاه دائمی شامل:مجموعه شرق‌شناسی-مجموعه عثمان حمدی بی-پرتره‌های امپراتور-مجموعه استانبول، شهر رویاها میباشد برای رسیدن به ان موزه جذاب کافی است وارد خیابان استقلال شوید وبا چند دقیقه ای پیاده روی خود را به موزه پرا برسانید و از این همه زیبایی دیدن کنید.

برج گالاتا خیابان استقلال

برج گالاتا یکی از معروف ترین بنا های خیابان استقلال استانبول میباشد این برج در 9 طبقه و به ارتفاع 67 متر ساخته شده و از کیلومتر ها دور تر قابل مشاهده میباشد.در زمانهای قدیم این برج بلند ترین برج استانبول بوده اما به مرور زمان و ساخت و ساز های مدرن تر این برج جایگاه اولیه خود را از دست داداما باتوجه به گذر زمان و ارزش بناهای قدیمی همچنان جزو مهم ترین و دیدنی ترین برج های استانبول میباشد و توریست ها برای بازدید از برج میتوانند بدون خرید بلیط هزینه از این بنای قدیمی و مشهور دیدن کنند.البته از 8 شب به بعد میتوانید از کافه و رستوران برج گالاتا استفاده کنید.

برای رسیدن به برج گالاتا کافیست وارد خیابان استقلال شوید و با کمی پیاده روی خود را به برج گالاتا برسانید .

مترو تونل قدیمی ترین مترو دنیا

شاید برای شما هم جالب باشد که دومین مترو قدیمی در کل دنیا در خیابان استقلال در سال 1875 ساخته شده.این ایستگاه تونل نام دارد و در انتهای خیابان استقلال در منطقه کاراکوی اطراف برج گالاتا قرار دارد.

حالا زمان استراحت رسیده

بعد از چندین ساعت موزه گردی و گشت و گذار در خیابان استقلال نوبت این رسیده که در کافه ها و رستوران های خیابان استقلال استانبول بنشینیم و استراحتی کنیم

کافه های فرانسوی و ایتالیایی و ترک معروف-رستوران های قدیمی ترکی-میخانه ها و بار های این خیابان زیبا-باقلوا فروشی های معروف درکنار قهوه ترک لذیذ-غذا های خیابانی ارزان و خوشمزه مثل صدف.برنج و نخود.سیمیت و بلوط و ....-رستوران های ایتالیایی و ایرانی-دونر کباب های معروف با دوغ های لیوانی همه و همه با کمی قدم زدن در خیابان استقلال پیدا میشود.

حالا وقت خرید رسیده

حالا وقت خرید از خیابان استقلال میباشد تمامی مغازه های برندهای معروف و یا برند های ترک و یا حتی دستفروش های خیابان استقلال ازساعت 8 صبح تا 11 شب باز هستند و شما میتوانید یک خرید دلچسب از مغازه و برند مورد علاقتون داشته باشید.

چطور به خیابان استقلال برسیم؟

اگر با میدان تکسیم یا منطقه پرا فاصله دارید با مترو خود را به ایستگاه تکسیم یا شیشانه برسانید و با کمی پیاده روی به خیابان استقلال میرسید.

هتل های 3 ستاره در خیابان استقلال

هتل مکس ول(max well)/هتل پرا رز(pera rose)/هتل تانگو تکسیم(tango taksim)/هتل مونوپول(monopol)/هتل بریستول(biristol)/هتل گالاتا بای بوس(galata by boss)

هتل های 4 ستاره خیابان استقلال

هتل یورو پلازا(Euro Plaza)/هتل گرند هالیک(Grand Halic)/هتل تکسیم لانگ(Taksim Loung)/هتل دورا پرا(Dora Pera)/هتل تولیپ سیتی(Tulip City)/هتل تولیپ پرا(Tulip Pera)/هتل پالازو دونیزتی(Pallazo Donizeti)/هتل موکارناس پرا(Mukarnas Pera)

هتل های 5 ستاره خیابان استقلال

هتل ریکسوس پرا(Rixos Pera)/هتل پرا پالاس(Pera Palac)/هتل رادیسون بلو پرا(Radison Blu Pera)/هتل د مارمارا پرا(The Marmara Pera)

برای مشاوره تخصصی و اطلاعات بیشتر
همین حالا تماس بگیر !
تماس
91008481 - 021
مسیر جادویی آسمان مسیر جادویی آسمان ابر وب
مسیر جادویی آسمان شماره پشتیبانی : 91008481 021 نشانی : تهران ، بلوار فردوس شرق ، خیابان مالکی ، پلاک 16
مسیر جادویی آسمان مسیر جادویی آسمان
کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت مسیر جادویی آسمان می‌باشد. طراحی و تولید : اَبروِب ابر وب