مجله گردشگری درباره ما
91008481 021
مسیر جادویی آسمان

مرکز خرید جواهیر استانبول

شهر استانبول با جاهای دیدنی فراوان، همواره میزبانی گردشگران بسیاری از سراسر دنیا را بر عهده دارد که برای تفریح یا خرید به این شهر سفر می‌کنند؛ از این‌رو، اقدامات زیادی در جهت توسعه مراکز تفریحی و مراکز خرید استانبول صورت گرفته است. یکی از این مراکز، مرکز خرید جواهر استانبول یا جواهیر ترکیه نام دارد که از بزرگ‌ترین مراکز خرید ترکیه و اروپا به شمار می‌رود. مرکز خرید جواهر با معماری جذاب و بی‌نظیر یکی از جاهای دیدنی استانبول است. این مرکز خرید مدرن با وجود فروشگاه‌‎‌های متنوع از برندهای مشهور و همچنین با امکانات تفریحی و رفاهی مانند سالن‌های سینما، شهربازی سرپوشیده، کافه و رستوران‌های ترکی، گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند. با ما مسیر جادویی آسمان همراه باشید تا شما را با برندها و فروشگاه‌ها، امکانات تفریحی و رفاهی، فودکورت، ساعت کار و زمان حراج مرکز خرید جواهر استانبول آشنا کنیم.

مرکز خرید جواهیر استانبول کجاست:

مرکز خرید جواهر استانبول که به‌ آن جواهیر ترکیه نیز گفته می‌شود، در قسمت اروپایی استانبول و در منطقه شیشلی (Şişli) واقع شده است که یکی از محبوب‌ترین و شلوغ‌ترین مناطق استانبول به شمار می‌رود. این مرکز خرید به‌وسیله خودروی شخصی، اتوبوس و مترو قابل‌ دسترسی است. فاصله مرکز خرید جواهر با میدان تکسیم ۳٫۵ کیلومتر فاصله دارد.

چطور با مترو به مرکز خرید جواهیر برسیم؟

دسترسی به مرکز خرید جواهر با مترو آسان است؛ چراکه ایستگاه مترو شیشلی (Şişli) در خط M2 مترو استانبول در نزدیکی این مرکز خرید قرار دارد. شما در هر نقطه از شهر‌ که باشید، با استفاده از راهنمای مترو استانبول می‌توانید خود را به خط M2 مترو در مسیر ینی‌کاپی-حاجی عثمان برسانید و در ایستگاه شیشلی-مجیدیه‌کوی پیاده شوید و با استفاده از تابلوهای خروجی، به‌سمت شیشلی بروید. اکنون مرکز خرید جواهر استانبول تنها چند ده متر با شما فاصله دارد و پس از یک دقیقه پیاده‌روی به آن می‌رسید.

برند های پوشاک در مرکز خرید جواهیر

مرکز خرید جواهر استانبول تعداد زیادی فروشگاه از برندهای معتبر ترکیه و برندهای مطرح بین‌المللی را شامل می‌شود که در طبقات اول تا ششم این مرکز خرید قرار گرفته‌اند. این فروشگاه‌ها در ۱۸ گروه کالا، شامل پوشاک بانوان و آقایان، پوشاک کودکان، اسباب‌بازی، لباس زیر، کیف و کفش، اکسسوری، عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات، ساعت و عینک، لباس ورزشی، لوازم منزل و لوازم الکترونیکی است.

استرادیواریوس(Stradivarius)

لیوایز(LEVI'S

جک اند جونز (Jack&Jones)

ماسیمو دیوتی (Massimo Dutti)

ماوی (Mavi)

برشکا (Bershka)

کولینز (Colin's)

پول اند بر (Pull&Bear)

کوتون (Koton)

دفاکتو (DeFacto)

ال سی وایکیکی (LC Waikiki)

زارا (Zara)

منگو (Mango)

البته برند های لوازم منزل و اکسسوری و لوازم و آرایشی و بهداشتی و لوازم الکترونیکی و طلا و جواهرات و عینک و ساعت هم در مرکز خرید جواهیر استانبول میباشد.

بهترین زمان خرید از مرکز خرید جواهیر چه زمانیست؟

بیشتر برندهای مشهور مرکز خرید جواهر استانبول مانند ال سی وایکیکی، زارا و... هم‌زمان با حراج‌های فصلی ترکیه کالاهای خود را با قیمت‌های بسیار مناسب به فروش می‌رسانند؛ بنابراین، در ماه‌های پایانی هر فصل می‌توانید از حراج‌ها بهره‌مند شوید. هر سال حراج تابستانی در جواهیر استانبول از ۲۶ مرداد (۱۷ اوت) تا ۹ شهریور (۳۱ اوت) به‌مدت دو هفته ادامه دارد. توجه داشته باشید این تخفیف‌ها با تاریخ میلادی تنظیم می‌شود.

امکانات رفاهی و تفریحی در مرکز خرید جواهیر

مرکز خرید جواهر استانبول علاوه بر فروشگاه، کافه و رستوران امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی دارد که در کنار خرید می‌توانید از آن‌ها نیز لذت ببرید. از این امکانات تفریحی و رفاهی می‌توان به سینماکسیموم (Cinemaximum)، شهر بازی فان لب، خودپرداز، اتاق مراقبت از کودکان، کارواش، سرویس بهداشتی مخصوص کودکان، آسانسور و سرویس بهداشتی مخصوص افراد معلول، خشکشویی، صرافی، آرایشگاه، مسجد، داروخانه، کفاشی، خیاطی و اینترنت بی‌سیم اشاره کرد.

شهربازی سر پوشیده فان‌ لب (Fun Lab)

فان لب یک شهربازی زنجیره‌ای سرپوشیده‌ و از معروف‌ترین شهربازی های استانبول است که در چند مرکز خرید بزرگ این شهر مانند جواهیر، فروم و بویوکا شعبه دارد. وسیله‌های بازی استاندارد این مرکز برای بزرگسالان و به‌ویژه کودکان مناسب است. ترن هوایی کوسه وحشی، قلعه سقوط آزاد، بازی‌های شبیه‌سازی واقعیت مجازی، ماشین‌های برقی، فریزبی، بولینگ و بازی‌های رایانه‌ای از سرگرمی‌های این مجموعه هستند. از سالن مهمانی و سالن تئاتر این مرکز تفریحی برای برگزاری جشن تولدهای به‌یادماندنی استفاده می‌شود

سینماکسیموم (Cinemaximum)

سینماکسیموم در طبقه دوم مرکز خرید جواهر، یک پردیس سینمایی محسوب می‌شود که دارای ۱۱ سالن سینما با ظرفیت ۲,۴۱۲ صندلی و با بهترین تکنولوژی صدا و تصویر است. در برخی از سالن‌های این سینما امکان پخش فیلم‌های چندبعدی نیز وجود دارد. همچنین یک سالن برای برگزاری تئاتر و نمایش در این بخش ساخته شده است.

فودکورت مرکز خرید جواهیر

۴۸ رستوران و کافه در جواهر، پذیرای شما پس از یک روز شلوغ پر از خرید است. حتی گاهی اوقات بعضی از افراد به قصد صرف غذا در رستوران‌های این مرکز خرید پا به جواهر می‌گذارند. گزینه‌های زیادی برای هر نوع غذا در مرکز خرید جواهیر وجود دارد. اچ دی اسکندر، طاووک دنیاسی، کوفته جی رامیز، کومپیر اوتانتیک، بایدونر، پیدم و موارد دیگر مانند این‌ها برای چشیدن غذاهای سنتی در خدمت شما هستند. همچنین فست فودهای زنجیره‌ای محبوبی چون کی اف سی، مک دونالد، برگر کینگ، پاپیز و غیره نیز در آن‌جا هستند. اگر دوست دارید در یک کافه بنشینید و از گذر زمان لذت ببرید، کافه‌های چایجی، کافه چاک نتی، کافه کریسپی کرم و کافه قهوه دنیاسی برای شما مناسب است.

برای مشاوره تخصصی و اطلاعات بیشتر
همین حالا تماس بگیر !
تماس
91008481 - 021
مسیر جادویی آسمان مسیر جادویی آسمان ابر وب
مسیر جادویی آسمان شماره پشتیبانی : 91008481 021 نشانی : تهران ، بلوار فردوس شرق ، خیابان مالکی ، پلاک 16
مسیر جادویی آسمان مسیر جادویی آسمان
کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت مسیر جادویی آسمان می‌باشد. طراحی و تولید : اَبروِب ابر وب